formation instructeurs IKO

IKO INSTRUCTEUR OPLEIDING 1

Deel je passie over de hele wereld

Formation instructeur niveau 1 IKO ITC

NIVEAU 1 Instructor Training Course (ITC) - Op locatie (Frans)

Zet alle kansen aan jouw kant om excellentie te bereiken. In termen van leservaring is deze opleiding je beste kans om een professionele kite-instructeur te worden en je droom waar te maken. Alle pedgogische inhoud en oefeningen in de cursus laten je zien hoe je de perfecte balans kunt vinden tussen plezier en veiligheid, terwijl je rekening houdt met ieders individualiteit.

Deel je passie over de hele wereld

VOOR WIE?

18 jaar

minimaal

TIJDSDUUR

5 dagen

40 uren

VOORWAARDEN

Assistant

Niveau minimaal

CAPACITEIT

8 kandidaten

maximaal

Leer de hoogste internationale normen

De cursus is ontworpen om van jou een bekwame instructeur te maken. Leer met onze kwaliteitsvolle erkende methode, geef veilig en effectief les aan kitesurfers van beginner tot zelfstandig niveau.

formation instructeur iko
Wees de beste leraar

Het onderwijsconcept van het IKO is gebaseerd op het princiepe van "trial & eroor", gevolgd door evaluatie en de correctie die van toepassing zijn. Kernbegrippen met betrekking tot leercurve, mindset en communicatieprincipes zullen aan het einde van de cursus geen geheimen meer voor je hebben. Gebruik de visuals van het lessenplan en leer hands-on lesgeven als instructeur met echte studenten.

Toegang tot exclusieve inhoud

De cursus is gebaseerd op rijke en hoogwaardige content die is verzameld in de handboek voor instructeurs. Ontvang je handboek en bestudeer deze direct na het reserveren van je opleiding.

élèves diplômé iko
Verbeter je vaardigheden

Het lesgeven in kitesurfen is gebaseerd op een aantal concepten. Veel van de vaardigheden die in de cursus worden aangeleerd, kunnen op andere gebieden worden toegepast. Het vermogen om in het openbaar te spreken en complexe theoretische concepten te presenteren zal verbeteren, evenals je professionaliteit en organisatie.

Je kan vervolgens andere opleidingen volgen om meer geavanceerde niveaus te bereiken.

Bekijk onze beschikbaarheid en boek direct online