IKO-niveaus

Voorwaarden

Door je in te schrijven voor cursussen of een activiteit, erken je kennis te hebben genomen van deze voorwaarden en ermee akkoord te gaan.

Bij inschrijving aanvaardt u algemene voorwaarden. Uw deelname maakt deel iut van een contract tussen de deelnemer en KSS Kitesurfschool afdelingen van de VZW Sportconcept.

Voorwaarden bij inschrijving

​

Om uw reservering te blokkeren zullen onderstaande zaken gevraagd worden:

• Voor jongeren tot en met 18 jaar hebben we een schriftelijke toestemming van de ouders of voogd nodig.

• Een inschrijving is pas geldig als het voorschot binnen de 3 dagen gestort is. Het te betalen voorschot bedraagt 25% van het totale bedrag en dit per persoon en stage.

KSS-banknummer: 001.3854566.56.
    Vanuit het buitenland: SWIFT-code: GEBABEBB IBAN: BE20 0013 8545 6656

• Groepen die reserveren minder dan 15 dagen voor de stage moeten het totale bedrag overschrijven op het rekeningnummer van de school.

​

Betaling van het resterende bedrag:

• De dag van je stage betaal je het resterende bedrag.

• Groepen betalen het resterende bedrag tenminste 8 dagen voor de voorziene datum van de stage en dit zonder herinnering van onze kant. Als het resterende bedrag niet gestort is binnen 8 dagen voor de stage kan KSS de stage annuleren en het voorschot houden.

Wijziging

VAN JE KANT:

Je stage uitstellen naar een andere datum en een wijziging in het aantal deelnemers kan tot 10 dagen voor de stage. Voor groepen is een wijziging mogelijk tot 14 dagen voor de stage. Indien je net voor de stage het aantal deelnemers wijzigt betaal je de som voor het aantal eerst ingeschreven deelnemers.

VAN KSS

Het kan gebeuren dat KSS een stage moet wijzigen of annuleren wegens onvoorziene omstandigheden of omdat KSS de veiligheid van de deelnemers niet kan verzekeren door een teveel aan wind, verkeerde windrichting...

Annulering

VAN JOU

Het is enkel mogelijk een stage te annuleren met voorafgaande toestemming van KSS.

Een annulatie moet zo spoedig mogelijk gemeld worden via mail of telefoon. Indien je een stage of een deel ervan annuleert, welke de reden ook is, zal KSS een deel van het voorschot houden voor administratief werk.

​

Kosten die gepaard gaan met het annuleren van een stage (activiteit):

• Meer dan 21 dagen: 10% prijs stage en per persoon

• Tussen 15 & 21 dagen: 25% prijs stage en per persoon

• Minder dan 15 dagen voor de stage en per persoon: het voorschot wordt niet teruggestort

• Gedurende de stage: het volledige bedrag wordt niet teruggestort.

VAN KSS

KSS kan een stage annuleren als de veiligheidsvoorwaarden niet gegarandeerd kunnen worden of in geval van onvoorziene omstandigheden.

Bij een nieuwe reservatie is het heel belangrijk te vermelden wat de datum van je geannuleerde stage was en het aantal niet gepresteerde uren die je betaald hebt.

BELANGRIJK:

Het voorschot wordt niet teruggestort. Na uw laatste online reservering blijft u voorschot 1 jaar geldig.

Een voucher zal per mail worden toegestuurd. Hiermee kan een nieuwe reservatie gemaakt worden in ons registratiesysteem door de referentie ervan te vermelden. Deze voucher is 1 jaar geldig en blijft geldig zolang je nieuwe reservaties maakt.

Onze Tarieven

​

Onze tarieven bevatten de verzekering burgerlijke aansprakelijkheid, gebruik van materieel en instructeur.

Sportconcept behoudt het recht de stagevoorwaarden, de activiteiten en de tarieven op elk ogenblik te wijzigen. Raadpleeg de tarieven op www.kitesurfschool.be.

Cadeaubon

Een cadeaubon blijft 1 jaar geldig vanaf de datum van aankoop.

In geen enkel geval kan de cadeaubon terugbetaald worden.

Je account

Je account laat je toe je reservaties te volgen en je vouchers terug te vinden.