Activités de groupes

DÉCOUVREZ LE KITESURF ET AUTRES ACTIVITÉS À NOTRE ÉCOLE

SAMEN BELEVEN

GROEPSACTIVITEITEN

Een magische setting om unieke en memorabele momenten te beleven!

Groupes et incentives d'entreprise teambuilding

GROEPSACTIVITEITEN EN BEDRIJFSINCENTIVES

Wat dacht je ervan om voor jouw groep een onvergetelijke activiteit te organiseren, of het nu voor vrienden, familie of een schooluitje is?

Of wil je een buitengewoon bedrijfsevenement organiseren, zoals een personeelsfeest, een seminarie of een teambuildingactiviteit?

Wij hebben in ieder geval wat je nodig hebt: een magische setting om unieke en memorabele momenten te beleven!

Ludiek & toegankelijk voor iedereen!

VOOR WIE?

Toegankelijk voor iedereen van +/- 14 à 77 jaar

Minimaal 5 pers.

TIJDSDUUR

2 uren

VOORWAARDEN

Geen

SENSATIES

Powerkite controle

Controle van de kracht

Fun!

école de kitesurf - Belgique

INITIATIE POWERKITE / BUGGYKITE

Als je groep eenmaal de noties van het besturen van de vlieger en de powerzones heeft geassimileerd, zullen ze er snel veel plezier aan beleven.

Deelnemers leren de kracht van de vlieger te beheersen en zullen zo geweldige sensaties van tractie kunnen voelen. Voor de meer ervarenen kunnen ze deze kracht gaan gebruiken om met een buggy vooruit te gaan op het zand.

Bekijk onze beschikbaarheid en boek direct online

WIJ ZIJN HIER OM JULLIE TE HELPEN

agenda_resa.jpeg

Reserveringen

24/7 online

icone-de-point-d-interrogation-vectoriel.jpeg

HELP

Veelgestelde vragen
gsm_2_edited.jpg

Neem contact met ons op:
Via telefoon*
Via email**
info@kitesurfschool.be
* indien we je oproep helaas niet direct kunnen beantwoorden zullen we je zo snel mogelijk terugbellen.

** LET OP: Ben je verbaasd geen antwoord van ons te hebben! Check je ongewenste e-mails en bel ons gerust!